Sunday 2 December 2018

Pengenalan

                  Assalamualaikum warahmatulallah

Saya Nur Shahiera Binti Mat ismail wakil daripada Kilang Budu Cap Ketereh.
Saya wakil anak kepada Hj Mat Ismail membuat blogger ini bertujuan memudahkan kerja kerja para pelajar untuk mencari maklumat tentang BUDU . Saya membuat blogger ini juga kerana terlalu ramai pelajar yang ingin mengkaji seledik tentang kilang kami dari segi proses budu,packing ,pembotolan dan sebagainya.

Maka itu,saya cuba sedaya untuk memcari jalan untuk memudahkan kerja kerja pelajar. Selain itu, saya membuat blogger ini kerana sekarang kilang kami sudah tidak terima para pelajar kerana kami tidak cukup staff untuk bahagiaan ini. Oleh itu , saya ambil inisiatif untuk beri info melalui blogger .

Saya akan sediakan info seperti 
-Cara memproses budu tapi tidak keseluruhan kerana ada tempat tempat yang tidak sepatutnya pelajar tahu kerana kami menjaga keadaan kilang kami.

-Kami akan sediakan maklumat cara packing dari pembotolan sampai pemasaran.
-Kami juga akan sediakan gambar gambar yang dibenarkan oleh pihak kilang untuk mempamerkan kepada umum.

-Kita akan pamerkan bagaimana kilang kami menjaga kualiti produk kami.

Jika ada apa apa pertanyaan yang lebih detail pelajar yang ingin anjurkan kita akan sediakan nombor whatsap dalam talian atau taxt . Bagi pelajar yang belum tahu blogger kami,Kita akan menghantar link melalui whatsap . 

In Sha Allah kita cuba sediakan gambar yang cantik cantik dari segi pekerja,kilng,produk atau apa apa.Sekian dari saya Nur Shahiera. Korang boleh je panggil syera/kak syera atau kak iera. 
So nantikan info info terbaru dari kami .

13 comments:

  1. macam mana cara nak whatsap yer ? saya nak tanya matlamat , visi dan misi syarikat warisan cap ketereh

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Shahiera...Saya pelajar tingkatan enam atas ingin membuat kajian tentang syarikat ini...boleh saya dapatkan no whatsapp awak

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..saya pelajar tingkatan 6 ingin meminta jasa baik cik untuk membantu saya bagi mendapatkan maklumat tentang syarikat ini..atas tujuan kerja krusus..boleh saya dapatkan no ws cik☺️terima kasih atas jasa baik

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sya shilaniza pelajar ting 6 atas ingin memvuat kajian tentang budu cap ketereh sya amat berbesar hati jika kak iera bleh membantu sya

    ReplyDelete
  5. Saya tingkatan 6 atas dari smk baling nak buat kajian juga tentang budu.nak tahu proses,perancangan pengeluaran,persekitaran perniagaan dan elemen campuran produk..srs2

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sis saya cadangkan kalau boleh tambahkan visi dan misi syarikat dalam bloger ni

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak..mcm mane nk dptkan no. Wasap..saya ad buat research pasal budu di Kelantan sekarang ni..harap akak dapat membantu..

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum, akak, boleh saya minta nombor ws?

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum..boleh saya thu cara pemprosesan budu ini..alat apa yg digunakan

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Shahiera...Saya pelajar tingkatan enam atas ingin membuat kajian tentang syarikat ini...boleh saya dapatkan no whatsapp awak

    ReplyDelete
  11. Salam Sejahtera, Kak iera. Saya pelajar kolej yg ingin dapatkan maklumat dan gambar tentang proses buat budu, packing, pembotolan dsbnya untuk kerja kursus. Boleh tolong share ke?

    ReplyDelete